Church of Satan (Biserica lui Satan)
CoS (Church of Satan) a fost infiintata de Lavey, iar dupa moartea sa, incantatoarea sa sotie Blanche a transformat-o intr-o afacere de familie.
Un “ritual” ce are loc la intrarea in “biserica” unde se accepta si o mica taxa de 200 de dolari.
Satanismul LaVey-an este grotesc si prostesc totodata. Toate ritualurile LaVeyene sunt ritualuri crestine inversate. Iar cel de initiere, nu este altceva decat acel juramant de acceptare crestin inversat. Intregul esafodaj de idei laveyan este doar o pantomima crestina inversata, pe deasupra si prost interpretata.
Din nefericire, CoS este singura ramura “legitima” a satanismului!
Modern prin definitie, dar traditional prin rituri, ramane inca o masina de facut bani pe seama unor neinitiati.
Satanismul inseamna cu totul altceva, e mult mai vechi decat Lavey si ceata lui din Ordinul Trapezoidului, e mult mai vechi decat traditia iudaica! As putea chiar spune ca Lavey a profanat pana si adevarata idee care statea in spatele acestui curent!
Regulile si afirmatiile sunt strict laveyene si dupa ele se ghideaza membrii CoS. Majoritatea confunda si atribuie satanismului acele reguli. Probabil LaVey a fost neinspirat, nestiind ca este o contradictie de termeni! Satanismul nu are reguli! Ele ar trebui sa fie mai degraba linii directoare.
Satanismul Modern
Adevaratul intemeietor al Satanismului Modern este ocultistul american Albert Pike prin celebrele “Instructiuni” din 4.06.1889 in care lanseaza dogma divinitatii lui Lucifer (”Lucifer, zeu al luminii, lupta impotriva lui Adonai, zeul Bibliei; Lucifer este adevaratul dumnezeu”). Acelasi A. Pike este autorul lucrarii “Dogma si Ritual”, baza a Ritului Scotian Antic si Acceptat al Masoneriei Universale. Lucrarea a provocat confuzie, alaturand masoneriei satanismul. Oricum esoterismul luciferic al lui Pike este mult superior satanismului lui La Vey.
La Vey… ce ascendenta! El se declara ungur; numai bunica lui fiind tiganca din Romania! A trait din tot felul de expediente mai mult sau mai putin fericite, a fost saltimbanc dar a fost inlaturat din circ datorita consumului frecvent de droguri. In 1969 redacteaza ceea ce se vrea a fi “catehismul satanic” – Biblia Satanica, care ramane o simpla cartulie penibila, fara caracter teologic, limitandu-se la parafrazarea rudimentara si blasfematorie a unor fragmente de text biblic (n-a avut nici rabdarea necesara de a o parcurge in intregime!). Iata cum arata “Rugaciunea”: “Tatal nostru care esti in Infern, mareasca-se numele tau, precum in Infern, asa si pe Pamant. Pacatul nostru cel de toate zilele da-ni-l noua astazi si du-ne pe noi in ispita si invata-ne de rau. Ave Satan!”
Continutul dogmatic este aproape nul, apropiind Biblia Satanica de alta parafrazare: Biblia hazlie. “Poruncile” sunt de genul: “Nu ai voie sa crezi in Dumnezeu, pentru ca lumea este a mea si voi considera credinta ta un pacat”; “Fa-ti un idol si inchina-te lui in fiecare duminica”. Interesant este ca negarea credintei in Dumnezeu se impleteste cu minimalizarea moralei, ducand spre negarea tuturor valorilor sociale.
Sesizand lipsa de valoare teologica si esoterica a “operei” sale, a avut decenta de a nu afirma ca i-a fost relevata ( a fost tentat s-o faca dar…banul e ochiul dracului!) asumandu-si copyright-ul si castigand bani! Infiintarea in 1970 a Bisericii lui Satan ( Cultus Satanas) nu este urmarea unei necesitati spirituale ci un reflex de aparare impotriva fiscului, legislatia americana fiind extraordinar de permisiva cu sectele (pardon, cultele!). In aceasta situatie Satanismul nu a avut sansa de a deveni cult (asta e doar denumirea din Registrul Fiscal), ramanand un curent spiritualist de orientare anomica (sociologic lipsit de norme morale, sociale, religioase) cu manifestari antisociale.
Care a fost norocul lui La Vey? America acelor ani era bulversata de razboiul din Vietnam si moda hippy, confruntandu-se cu o evolutie ascendenta a consumului de droguri in randul tineretului. Numarul mare de “satanisti” arestati pentru detinere si consum de droguri dau imaginea reala a folosirii membrilor bisericii lui La Vey de lumea interlopa. Tiparirea si difuzarea in mari tiraje a Bibliei Satanice s-a facut cu implicarea clanurilor crimei organizate transfrontaliere.
Antal Szandor La Vey – “Papa cel negru al Satanismului” – asa cum ii placea sa fie numit, si-a “botezat” una dintre fiice Satana (pentru ca nu a avut baiat…buna si fata!)
Principiul de baza al satanismului modern:”Sa faci ceea ce doresti sa faci!”determina anarhia.
Consumul de droguri era incurajat de Biserica lui Satan sub pretextul “indispensabilei comuniuni cu Duhurile Intunericului”.
In prologul Bibliei Satanice, La Vey afirma ca “oamenii vor intelege cat de curand ca mantuirea lor inseamna sa se nege pe ei insisi.”Mantuirea propusa de La Vey inseamna renuntarea la tot ceea ce e bun in tine, pentru a-ti descoperi fondul malefic care sa te faca sa prosperi social si sa te bucuri de placerile vietii. La Vey pune semn de egalitate intre fericire si satisfactia erotica si avantul orgolios spre putere si faima personala. Ceea ce La Vey nu pricepe e ca renuntarea la orice dogma (”Fa ce vrei!”) este tot o dogma! Nici macar sexualitatea pe care o promoveaza nu este originala.Paganismul exalta adorarea trupului uman cu mult timp inainte.
Cum sa nu atragi oameni schloditi si infranti de societate afirmand: “Astazi, ca intotdeauna, omul are nevoie sa se bucure de sine aici si acum, in locul unei asteptate rasplatiri in cer”. Putem comenta satanismul lui “self-respecting” si al sintagmei “prideful people”, doua concepte ale etosului, ale modului de viata satanist. “Respectul de sine” din Biblia Satanica te transforma in nascatorul egoismului.
O “regula de aur” a Bibliei Satanice este “Fa altora ce-ti fac si ei!”. Nu comentez, pentru ca-mi aminteste de Legea Talionului. Marketingul satanist al lui La Vey spera sa imprime lumii democrate trei idei:
- a egoismului profitabil, a egoismului managerial;
- a iluminarii omului printr-o inelectualizare a sa rupta de orice recurenta la religie;
- a sexualizarii persoanei, a transformarii sale intr-un mecanism care produce si ofera placere.
E un fel de “satanizare eleganta” a lumii. Brandul etosului gay este tot de inspiratie satanista. Mandria gay este determinata de apartenenta la un grup social creat pe considerente consensual – sexuale. Nu conteaza decat orientarea sexuala. Mandria individului se reduce la faptul ca are viciul sau, acela de a face sex cum ii place iar acest fapt devine un motiv de lauda.
Prin afirmatia ca omul trebuie sa fie mandru de ceea ce este, satanismul creaza unul dintre cele mai barbare simtaminte: acela de a fi bucuros ca esti prost, ca esti mitocan, ca furi, ca ucizi. Asta ar trebui sa oripileze.
In momentul de fata multe secte desprinse din fenomenul New Age au un impact mult mai puternic in mase decat satanismul. Interesant este ca in situatia in care in USA fenomenul satanist este pe cale de disparitie (pana si comunitatea satanista infiintata de La Vey a fost practic desfiintata in 1998 iar ceea ce a ramas este numai ambitia fiicei lui La Vey, Carla, care se ambitioneaza s-o resusciteze, pentru bani, evident!) iar in Europa de Vest fenomenul a intrat in recesiune inca din anii ‘90, in Europa Centrala si de Est exista interes fata de satanism. Interesul este repede calmat fie si de afirmatia lui La Vey: Doctrina mea este “just Ayn Rand’s philosophy with ceremony and ritual added”.
Autori: Dell, Eudemonistul, Editori www.adeptiisatanei.com


33 Raspunsuri
TOATA POLOLOGHIA ASTA E O MINCIUNA!!!!!!!!!!!!
Postat in November 16th, 2008 la 12:14 pm
Te-as ruga sa-ti argumentezi afirmatia. Altfel, ramane doar parerea ta.
Postat in November 16th, 2008 la 3:01 pm
In 1975, Michael Aquino (1946– ), one of Anton LaVey’s followers, left the Church of Satan after a disagreement and organized the Temple of Set in San Francisco. Aquino had been the editor of the Church of Satan newsletter, and when it appeared to him that LaVey was merely “selling” priesthoods, he lodged a firm protest with the Black Pope. In Aquino’s view, priesthoods in satanic orders should be conferred solely on the basis of magical achievement. Unimpressed with Aquino’s argument, LaVey dismissed the matter by explaining that he considered the degrees he issued as merely symbolic of the member’s status in the outside world. In protest, Aquino resigned his priesthood in the Church of Satan and with Lilith Sinclair, head of the New York Lilith Grotto, formed the Temple of Set.
lavey se apucase sa vanda rangurile din biserica sa, oricui avea bani, inclusiv celor din exterior.
cand a fost intrebat despre acest lucru, a spus ca rangurile oferite erau pur simbolice.
aquino a zis ca ele ar trebui acordate pe baza cunostintelor magice, asa ca si-a luat jucariile si si-a facut propria organizatie, templul lui set.
http://www.unexplainedstuff.com/Religious-Phenomena/Temple-of-Set.html
Postat in November 19th, 2008 la 5:40 pm
Da. Marele site satanist minte de caca. Cica asta e articol… ce sa mai zici. Sa incepi sa-l comentezi n-are sens. Da sunt sigur ca satanistii moderni si oamenii care intra aici pun botul la idioteniile astea:))))))))))))
Postat in January 29th, 2009 la 8:49 pm
TOt ce ziceti voi e o mare minciuna.Ce vati pus si pe net cu satanismu vostru.Daca va intreb ceva legat de religia voastra stupida si proasta nici asta nu o sa stiti.Mai bine sa va pocaiti.,,Vedeti sa nu va amgeasca cineva”.Mie mila de voi in fata lui DUMNEZEU.APROPO,daca va faceti si la bucuresti biserica daia ordinara ,cand va mai prind ca iesiti din ea ,vin cu prietenii mei crestini si vo luati de nici voi nu ati mai vazut asa bataie ce primiti+BONUS baie in apa sfintita!!!!!!!!!!!!!!!
Postat in January 30th, 2009 la 2:45 pm
Esti penibil.
)
Asa te invata religia ta sa te comporti cu semenii?
Postat in January 30th, 2009 la 7:22 pm
VOI_FI_INGER_INTRO_ZI, as vrea sa vi sa ma bati pe mine si sa vad daca reuseti tu si armata ta de cretini, pardon, crestini=)))))
Puiule, o singura daca mi-am luat bataie de la un baiat si aia a fost in clasa a V-a… dar as vrea sa te vad cum reusesti tu sa ma bati…as vrea sa o vad si pe asta. Chiar, zi o data, locatie si ora si sa facem o runda…chiar te rog, puiul mami…
Postat in January 31st, 2009 la 2:24 pm
VOI_FI_INGER_INTRO_ZI prin ce zici tu acolo reiese ca(virgula) crestinismul e o religie a razboiului care isi strange enoriasii prin violenta si amenintari(cea ce si este).Tu esti dovada concreta a unui fanatic crestin tampit.
Postat in February 24th, 2009 la 8:06 pm
stai linishtit VOI_FI_INGER_INTRO_ZI ca acesti oameni care nu sunt creshtin ortodocshi o sa ishi ia rasplata pe cealalta lume. shi legat de ce spunea Satanista666 ar fi bine sa stea in banca lui/ei k eu atat timp cat cred in dumnezeu shi am destul de multe motive deoarece mi-a aratat de multe ori calea (app am murit de 3 ori in aceasta viatza shi de fiecare data mi s-a mai dat o shansa) am sa inving shi pe cel mai rau shi mare shi dur om de pe aceasta planeta. onteaza momentul shi doar atat. Iar tzie VOI_FI_INGER_INTRO_ZI itzi recomand sa iei de pe strong sau vezi k se piate sa vizionezi shi pe google Ingerul digital. Frate este un film adevarat shi sunt sigur k cel care l-a facut nu mai traieshte. Studiez de mult chestiile astea shi da, sa shtii k ai dreptate k pana nici satanishtii ashtia de doi lei nu au habar de ceea ce reprezinta credintza lor shi mai ales unde o sa ii duca. Dumnezeu sa ii binecuvanteze pe creshtinii ortodocshi.
Postat in March 3rd, 2009 la 7:10 pm
Mai voi astia care sunteti crestini de ce atacati?Crestinismul este o religie a binelui,a pacii..si voi amenintati ca bateti si daldeastea…Mai oamenii ca voi distrug crestinismul.Voi cocalari!Is rocker si cand ma plimb pe strada aud lumea cum striga dupa mine,,Satanistule“.Cand ma intorc,ce vad?Manelisti cu manele mergand la telefon,haine handicapate si tigara in gura.Is crestin si m-am saturat sa fiu strigat ,,Satanist“.Ce deaia ca ascult muzica satanista nu inseamna ca sunt satanist!!!
Postat in March 5th, 2009 la 4:58 pm
master_sketh nu t enerva nu ai c sa le ceri cocalarilor.Shi eu is rocker shi multzi ma cred ca sunt satansit ca am tricoruri cu formatzii rock ca-mi palce negru shi etc etc.Eu unul sunt crestin cred in Dumnezeu shi sa stii respect satanistii.pentru ca ei prin firea lor rebela shi ura lor ei cred fff mult in Satana p cand dak te-ai duce intr-o biserica vezi o gramada care dorm barfesc shi cred ca stiu totul despre Dumnezeu dar nu stiu nimic.Parerea mea.Peace all:)
Postat in March 8th, 2009 la 9:44 pm
Hm…interesant articol. Ar fi interesant sa sap un pic si sa vad care e de fapt treaba cu CoS. Primul contact cu satanismul pe care l-am avut a fost doctrina lui LaVey. Nici eu nu am avut rabdare sa citesc toata “biblia satanista”. Nemultumirile mele legate de doctrina lui, se intersecteaza cu argumentele tale din acest articol. De asemenea ar fi fost interesant sa vad raspunsul tipului care a lasat primul comment dupa ce tu l-ai invitat sa-si argumenteze afirmatia. As vrea sa pun o intrebare, mai stupida. Pana la urma, Satanismul este un concept filozofic sau o religie in sine? Sper ca vei vedea commentul meu prin toata ploaia de comentarii de mai sus care proclama cruciada crestinilor contra satanistilor.
Postat in March 26th, 2009 la 12:24 am
Mah voi satanisti si crestini pt. ce va certati?Pt. Dumnezeu si Satan?Voi sunteti pana la urma oameni liberi sau servitorii celor 2?pentru ca ,admitand ca Dumnezeu si Lucifer exista(exista sanse mari ca ei sa nu existe si polemica asta sa nu aibe nici un rost),ei vor doar sa ne controleze.Intr-un razboi nu exista buni si rai ci victime iar victimele suntem noi.Eu incerc sa caut un echilibru intre Dumnezeu-Satan,Bine-Rau si sa obtin o libertate adevarata dar cu asumarea responsabilitatii.Pt. ca crestinism inseamna doar responsabilitati iar satanism numai libertati,deci cadeti dintr-o extrema in alta.Nu va mai certati atata pt. ca asa incepe ura si luptele dintre oameni.Fiind fiinte rationale ne putem intelege prin comunicare(sper)
Postat in March 26th, 2009 la 4:01 pm
mi-e mila de voi asa zisilor satanisti..oameni asemenea voua plini de vicii scirboase au penetrat toate structurile societatii…de asta traim cum traim..iar cei care incearca sa scoata credinta fata de dzeu din inimile oamenilor ar fi fost mai bine pentru ei sa nu se fi nascut…din AMERICA aceasta mare desfrinata vin toate porcariile dar va fi batuta crunt de dzeu…iar voi satanistilor ordinari..de un lucru sa fiti siguri…CA VETI ARDE IN IAD..iar satan care va inselat va ride de voi…singura voastra sansa e sa va pocaiti..
Postat in March 27th, 2009 la 3:03 pm
iar despre voi ateii nu pot spune decit ca sunteti de o prostie enciclopedica…unii din voi sunteti indoctrinati prin facultati cu tot felul de teorii timpite care dezvolta in voi un orgoliu bolnav si va impietreste inima nefiind receptivi la nimic cu adevarat bun…in prostia voastra ajungeti sa va credeti asa de destepti incit va substituiti chiar si lui dumnezeu…toate ideile si invataturile moderniste va patrund foarte usor fara sa va dati ca acest modernism pagubos va degradeaza ca oameni..dezvoltind in voi gustul pt lux si trai bun fara munca iar asta va transforma in animale cu chip uman…nu il mai contestati pe Cristos ca el este lumina lumii iar invatatura lui este datatoare de viata…asa ca inapoi la Cristos ateu pacatos..
Postat in March 27th, 2009 la 3:27 pm
Cum poti sa spui ca facultatile indoctrineaza oamenii?
) Crezi ca tara asta a ajuns asa din cauza satanistilor? Nu din cauza alora cu ditamai crucile la gat?
Vorba lui Mircea Badea, totul e o manea la noi.
Vai de voi, la cat de superficiali sunteti, cateodata imi vine sa scot posibilitatea de a posta comentarii. M-am saturat de voi.
Postat in March 27th, 2009 la 4:22 pm
In legatura cu adi099, un om atat de ignorant imi face sila. Intoarce-te in epoca de bronz, mai mielu’ lu’ dumnezeu si ia cu tine si pe acest mesia impreuna cu al sau cult al mortii. Indoctrinat esti tu, pentru ca eu nu ingenunchez in fatza nimanui.
Postat in March 27th, 2009 la 10:48 pm
adi099 nu ai nici un drept sa faci aceste afrimatzii.eu unul cum am mai spus cred dar cum zici tu ca avem teori idioate din facultatzi e o prostie ceea ce zici.Dak ai crede in Dumnezeu nu ai mai asculta biserica asta care d fapt numai la iubire nu duce ci la o slujire oarba sa nu faci aia nici aia nici aia.Cand crezi in Dumnezeu chiar dak faci prostii l faci din ispite dar nu inseamna ca nu-l iubesti. Mai bn asa decat sa ajungi o baba sa dormi sa barfesti in biserica shi tot ce zici e Doamne fereste. D fapt nici nu stii nik despre Dumnezeu.Dak ai stii mai multe tzi-ai aduce aminte d asta : “Imparatzia Domnului nu este in cruci shi biserici, Imparatzia Domnului este peste tot, ridica o piatra shi ma vei gasi crapa o bucata de lemn shi ma vei gasi” gandeste-te mai mult inaitne sa deschiz gura.Dai dovada de incultura:).Peace
Postat in March 29th, 2009 la 8:07 pm
adi099…si care e totusi problema ta….daca ardem noi in iad…de ce jignesti..daca esti tu pocait nu ne spune noua ce sa facem cu viata noastra.
Si defapt adi…tu ce cauti aici? ca tu erai marele credincios…cum ai ajuns aici?
PS: si satanistii sunt tot oameni :-j
Ave Satana!
Postat in April 3rd, 2009 la 9:46 am
adi099…uite un om care gandeste!!bravo
Postat in April 5th, 2009 la 11:57 pm
Cine, Adi099? Pai el gandeste! Daca ar fi dupa el, ar desfinta facultatile, sa nu mai indoctrineze oamenii cu teorii ale chimiei, fizica pariculelor etc… Doar exista un Creator cu constiinta si vointa care jongleaza in pofida legilor fizice tot Universul, nu?
Postat in April 6th, 2009 la 1:12 pm
..nu vad de unde reiese treaba asta….in fine..voi cu ale voastre …nu ma bag ca n-are niciun rost…nu jignesc..ca nu rezolv nimic…tot oameni sunteti…si atata timp cat nu creati probleme voua sau altora ..e perfect…sunteti capabili sa va luati singuri decizii ..sanatate
Postat in April 7th, 2009 la 5:35 am
Reiese din ce a spus el: “sunteti de o prostie enciclopedica…unii din voi sunteti indoctrinati prin facultati cu tot felul de teorii timpite care dezvolta in voi un orgoliu bolnav si va impietreste inima nefiind receptivi la nimic cu adevarat bun”
Postat in April 7th, 2009 la 11:15 am
Adi099, se pare ca ti-e frica de cunoastere. Facultatea produce satanisti in viziunea ta bolnava. In scoala generala inveti cum se produce fulgerul, de ce ploua… Sau tu crezi ca ploua cand vrea dumnezeu si cand tuna s-a suparat doamne-doamne.. Prostia enciclopedica sta in tine si rasufla prin toti porii epidermei tale (vezi DEX). Va temeti ca dumnezeu pierde pe zi ce trece adepti. Asa e, cu cat lumea cunoaste mai mult, prin invatare, cu atat nu mai crede in carti de povesti precum biblia.
Postat in April 7th, 2009 la 7:31 pm
cum se spune şi în lume că am ac de cojocul tău aşa are Dumnezeu pedepse pentru fiecare dintre noi că nu toţi creştini sunt creştini şi nu toţi pocăiţi sunt pocăiţi,dar a fi adept a lui satan ce beneficiu aduce să faci ce este rău şi să provoci suferinţă altuia dacă altcineva te răneşte nu ţi-ar place oricine ai fi,şi atunci cei care sunt satanişti sunt învăţaţi să facă răul pt, că aşa e învăţătura lor.şi eu şi toţi de-am cunoaşte adevărul adevărat despre Dumnezeu ,satan şi celelalte lucruri atunci ne-am face altă viziiune în lumea în care trăim.
Postat in April 9th, 2009 la 5:06 pm
Zau, mai Raul? Ia zi si mie, unde era D-zeu acum 5 secole, cand Inchizitia Engleza, Spaniola si Franceza, isi facea de cap prin toata Europa, arzand pe rug, doctori, moase si femei credincioase, care erau numite “vrajitori” si “vrajitoare”? Daca unui preot i se punea pata pe o fata mai tanara si aceasta ii refuza avansurile sexuale a doua zi era judecata si arsa pe rug, ca deh, era vrajitoare, “tarfa Satanei”. Zi-mi si mie unde este bunatatea si mila lui D-zeu cand un nenorocit de preot tanjeste la pensia unei batrane care e de 200 sau 300 de Ron, in timp ce el are salariul mai mare ca a unui om care munceste pe branci la stat?
Hai sa-ti spun eu cum functiona sistemul de “iertare a pacatelor” acum 1000 de ani, acum 5 secole si in prezent. Acum 1000 de ani, sacrificat o oaie, un berbec si D-zeu era multumit, ti se ierta pacatele, cu cat “ofranda” era mai generoasa si mai grasa, cu atat “comunicarea” era mai aprinsa si fara “intreruperi”, ba mai mult, ti se dadea darul de a face minuni dumnezeiesti. Omul a evoluat in timp, la fel si “plata” catre D-zeu, numai ca nu mai lua D-zeu direct plata pe care o facea omul, isi angajase enoriasi. Cu cat saculetul cu bani de aur sau argint era mai gras cu atat ti se “scurta” lista de pacate. “Pacatuieste frate, ca Domnul iarta”…in prezent, “plata” se face la “cutia milei”, bani care, vezi domne’, ajuns in fondurile bisericii si sunt folositi in renovare, cumpararea de noi icoane si alte vase de cult religios… sa mori tu? Ca ce folos? Ca doar D-zeu spune sa fi “sarac” si sa imparti averea cu cei saraci? Nu e plin Vechiul si Noul Testament cu astfel de exemple. Pai si cum, pana mea, apar preoti la poarta bisericilor cu masini care mai de care mai scumpe si sofisticate… din ce bani? din bani vostri, desigur.
Zi-mi si mie unde e nenorocita de dreptate divina cand au murit mii de oamenii in Cruciade, doar ca sa faca curu’ mare lu’ Papa de la Vatican.
Hai sa te intreb asa, ai idee cati oamenii de religie crestin-ortodoxa, catolica, penticostala, islamica etc. comit infractiuni? Hai ca-ti zic eu, ca mie imi plac sondajele astea facute de “satanisti”, si iti raspund si la intrebarea pusa mai sus: in procent de 68%, ca restul pana la 100% (adica 32%) sunt infractiuni comise de noi astia “satanisti” prosti.
Pentru Adi099, puiule, tu ce mama dracu’ ai cautat in scoala generala daca reprezinta “prostie” si “indoctrinare”?
Mai, nea Adi099, zici ca e numar de imatriculare… chiar asta e numarul de imatriculare de la tablita ca sa te recunoasca D-zeu, nu? “Asta e de-al meu, lasa ca o sa ajunga in Rai”…
ia zi-mi, educatoarea aia, care te-a educat in gradinita e proasta rau, nu? Mama ta e proasta ca te-a educat cu cei 7 ani de acasa (in cazul tau, cred ca nu ii ai), invatatoarea aia e proasta ca te-a invatat sa scrii, sa citesti, sa fi un om de baza al societatii, nu?
Oamenii ca tine, trebuie omoriti inca din faza de embrion (daca nu cunosti semnificatia cauta pe Google, daca nu stii cum se foloseste, consulta un DEX) ca sa nu mai faca umbra Pamantului degeaba…
Uite, tema pentru acasa, mediteaza si apoi sa-mi dai raspuns la asta: “Pana cand, prostilor, veti iubi prostia? Pana cand, nebunilor, veti iubi nebunia? Si voi, nestiutorilor, pana cand veti uri stiinta?”
Daca imi zici cine a spus asta, iti dau o bulina rosie, ca esti copil destept:)
Postat in April 9th, 2009 la 8:35 pm
Da…satanisti…toti copii din ziua de azi pana la varsta de 17 ani is rockeri satanisti si nush ce…..e o perioada prin care toata lumea trece…..nu stiu ce sa zic in privinta cu religiile…..nu vad doar decat nijte fraieri care cred in ceva care nici macar nu poate fii dovedit doar prin vb si prin ceva carti etc…de astea pot scrie si eu daca fumez 2 gr de marihuana:):D
Postat in April 14th, 2009 la 5:50 pm
NephelinMia—–ai mare dreptate omule…..sau dc sa ma spovedes eu la un preot sa-mi zic “pacatele” unui curva alcoloic talhar drogat mai mare ca si mine….cine este el….In biblie scrie scrie sa nu faci avere din cuvintele lui D-zeu…dar preotul ce pusca mea face….nu am vazut preot sarac inca….!!!!
Postat in April 14th, 2009 la 5:54 pm
E doar un articol prost scris de un tip pasional. Si cand zic pasional, ma refer la faptul ca uraste satanismul modern, dar nu dpdv ideologic, pur si simplu ceva l-a inrait pe omul asta.
e pacat ca apar astfel de site-uyri mincinoase pe net. Penmtru a vedea regulile sataniste cautati pe google si le gasiti si o sa vedeti ca nu e asa cum scrie pe site. Mai mult… daca intrati pe churchofsatan.com veti vedea ca oamenii explica tot si ca chestia asta de aici e doar o minciuna ordinara redactata de un mincinos. De ce e mincinos? Biblia Satanista are un singur capitol referitor la crestinism. In rest nu are nici o treaba. Biblia Hazlie e biblia traditionalilor, care are 3 editii…. dar autorul nici macar atat nu stie… pacat de asa articol mincinos.
Postat in April 18th, 2009 la 4:08 am
Intr-adevar ar putea fi adevarat,dar multe idei neprelucrate,puse doar ca sa nu lipseasca piese din puzzel.Repet “ar putea”,eu unul ma insel deoarece ,Lavey fiind circar,a vrut sa faca bani cu ceva,transformand aceasta blasfemie intr-o afacere!Platesti ca sa intrii.Oamenilor sunteti Zei,nu ascultati ce zic altii,ascultati-va pe voi,tot ce exista pe pamantul acesta,sunt niste idei scoase tot de oameni,voi trebuie sa va faceti baza singuri,nu depindeti de altii,fiecare cu adevarul lui,ficare cu drumul sau.Aici noi ne croim drumul cu universul nostru(creierul,corpul uman) dupa ce murim,plecam la drum,cel facut de noi.Toate fiind spuse,doar oparere,numai bine!
Postat in February 9th, 2010 la 9:30 pm
salut vreau sa va spun si eu cateva lucruri .. voi astia care il acceptati pe satan in viata voastra satan va impietrit inima si va atras in intuneric v as sfatui sa va pocaiti si sa cereti iertare DOMNULUI pentru ca inca mai iarta … nu mai e mult pana la venirea lui IISUS HRISTOS pentru ca se pregateste instaurarea lui antihrist iar acesta va conduce lumea aproape 4 ani dupa aceea va fi nimicit el impreuna cu satana cititi biblia fratilor ca sa fitit luminati si sa gasiti cale de iesireee si sa nu fiti nimiciti in iad pentru ca satan rade de voi acum dar dupa aceea si el va arde impreuna cu voi iar acest iad va fi etern pentru cei care urmeaza fiara!!!!
Postat in February 18th, 2010 la 9:44 pm
as vrea sa va spun ceva voua astaro care va considerati crestini…sunteti doar niste imbecili influentati de basme…voi crede ti k dak de pasti sau craciun omorati animalele alea care cica sunt date de dumnezeu pt noi va face mai buni sunte ti mai prosti decat credeam…biblia minte mai mult decat orice…e un basm pt fraierit prostii…voi knd o sa va treziti?…vedeti istoria lumii spusa de dovezi si fapte nu doar din imaginatia bogata a cuiva…ca sa stiti si voi…viata pe pamant nu a aparut datorita lui dumnezeu care apropo nici nu e…natura e unica forta care merita sa fie cinstita…ar trebui sa ne inchinam la plante si animale pt k datorita lor existam…dar oamenii nu stiu sa fie recunoscatori…omoara natura pentru profit…si nu va veni apocalipsa pt k o da dumnezeu ci datorita noua…ne autodistrugem in ritm alarmant…in toata istoria planetei nu exista o boala si un parazit mai distrugator ca omul…deci crestini sau mai degraba cretini nu dzeu e puterea suprema deci voi nu sunte ti decat o mana de caraghiosi incuiati si analfabeti…apropo satanismul nu inseamna mai dobitocilor k se bazeaza pe rau…se bazeaza pe forta interioara si capacitatea de a alege singur intre bine si rau fara a fi influentat de teorii stupide gen adam si eva…studiati si documentati va inainte sa ridicati crestinatatea in slavi…sarpele din pom din gradina edenului nu reprezenta raul ci cunoasterea mai analfabetilor
Postat in March 13th, 2010 la 3:13 pm
si ink ceva…nu vine nici un iisus hristos si nici un antihrist…e de ajuns sa vina oamenii…spune ti k biblia spune adevaru? bn am si eu o intrebare daca noi am aparut din adam si eva…astia doi au avut copii da?…bun si copii astia au facut copii intre ei…atunce de ce pana mea este atat de criticata endogamia?adik daca un frate i-o pune lu sorasa e rau dar exact asta au facut copii lui adam si ai evei…ca doar eva ficele lor nu s-au inseminat artificial cu maimuta locala nu?…deci as vrea si eu raspunsul la intrebarea asta…daca stiti voi astia “crestini”
Postat in March 13th, 2010 la 3:20 pm
Adauga un comentariu